Budapesti 18 éve működő Publicity Kommunikációs Ügynökség csapatába keresünk megbízható, precíz kollégát pénzügyi és adminisztratív feladatok ellátására Siklóson.
Olyan munkatársat várunk, aki nemcsak a számok világában mozog otthonosan, hanem az irodai működés gördülékenységét is segíti – legyen szó ügyfelekről, számlákról vagy akár HR-feladatokról.
Feladatok, amelyek Rád várnak:
- Pénzügyi adminisztráció: számlák kezelése, nyilvántartások vezetése (beleértve Google és Meta hirdetések számláit is)
 - Pénzügyi partnerekkel való kapcsolattartás, könyvelés előkészítése
 - Szerződések kezelése, nyomon követése, partnerekkel való egyeztetés
 - HR-feladatok ügyintézése: belépés, kilépés, dokumentációk kezelése
 - Ügyféltáblák koordinálása: adatok frissítése, riportok, belső kommunikáció támogatása
 - Az iroda napi működésének támogatása, adminisztratív teendők ellátása
 
Amit Tőled várunk:
- Legalább 2 év pénzügyi vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat
 - Magabiztos számítógépes ismeretek, Excel rutinszintű használata
 - Precíz, megbízható, önálló munkavégzés
 - Jó kommunikációs és szervezőkészség
 - minimalis angol nyelvtudás
 
Munkaidő:
napi 8 óra (rugalmas beosztással)
Munkavégzés helye:
Siklós – irodai jelenlét szükséges
Amit kínálunk:
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus, fejlődő ügynökségnél
 - Támogató csapat, változatos feladatok
 - Lehetőség a pénzügyi és adminisztratív folyamatok fejlesztésében való aktív részvételre
 
Jelentkezés módja:
Küldd el fényképes önéletrajzod és egy rövid bemutatkozást a következő e-mail címre: