Pénzügyi és irodai munkatárs

Budapesti 18 éve működő Publicity Kommunikációs Ügynökség csapatába keresünk megbízható, precíz kollégát pénzügyi és adminisztratív feladatok ellátására Siklóson.

Olyan munkatársat várunk, aki nemcsak a számok világában mozog otthonosan, hanem az irodai működés gördülékenységét is segíti – legyen szó ügyfelekről, számlákról vagy akár HR-feladatokról.

Feladatok, amelyek Rád várnak:

  • Pénzügyi adminisztráció: számlák kezelése, nyilvántartások vezetése (beleértve Google és Meta hirdetések számláit is)
  • Pénzügyi partnerekkel való kapcsolattartás, könyvelés előkészítése
  • Szerződések kezelése, nyomon követése, partnerekkel való egyeztetés
  • HR-feladatok ügyintézése: belépés, kilépés, dokumentációk kezelése
  • Ügyféltáblák koordinálása: adatok frissítése, riportok, belső kommunikáció támogatása
  • Az iroda napi működésének támogatása, adminisztratív teendők ellátása

Amit Tőled várunk:

  • Legalább 2 év pénzügyi vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Magabiztos számítógépes ismeretek, Excel rutinszintű használata
  • Precíz, megbízható, önálló munkavégzés
  • Jó kommunikációs és szervezőkészség
  • minimalis angol nyelvtudás 

Munkaidő:

 napi 8 óra (rugalmas beosztással)

Munkavégzés helye:

Siklós – irodai jelenlét szükséges

Amit kínálunk:

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus, fejlődő ügynökségnél
  • Támogató csapat, változatos feladatok
  • Lehetőség a pénzügyi és adminisztratív folyamatok fejlesztésében való aktív részvételre

Jelentkezés módja:

Küldd el fényképes önéletrajzod és egy rövid bemutatkozást a következő e-mail címre:

info@publica.hu

Egyéb aktuális álláshirdetéseink .

Publica

Jelentkezési űrlap .

Küldd el nekünk az önéletrajzodat, és meséld el, miért szeretnél a Publicity csapatának része lenni. Töltsd ki az alábbi űrlapot, vagy várjuk a történeted az info@publica.hu-ra!

Jelentkezési űrlap