Budapesti 18 éve működő Publicity Kommunikációs Ügynökség csapatába keresünk megbízható, precíz kollégát pénzügyi és adminisztratív feladatok ellátására Siklóson.
Olyan munkatársat várunk, aki nemcsak a számok világában mozog otthonosan, hanem az irodai működés gördülékenységét is segíti – legyen szó ügyfelekről, számlákról vagy akár HR-feladatokról.
Feladatok, amelyek Rád várnak:
- Pénzügyi adminisztráció: számlák kezelése, nyilvántartások vezetése (beleértve Google és Meta hirdetések számláit is)
- Pénzügyi partnerekkel való kapcsolattartás, könyvelés előkészítése
- Szerződések kezelése, nyomon követése, partnerekkel való egyeztetés
- HR-feladatok ügyintézése: belépés, kilépés, dokumentációk kezelése
- Ügyféltáblák koordinálása: adatok frissítése, riportok, belső kommunikáció támogatása
- Az iroda napi működésének támogatása, adminisztratív teendők ellátása
Amit Tőled várunk:
- Legalább 2 év pénzügyi vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- Magabiztos számítógépes ismeretek, Excel rutinszintű használata
- Precíz, megbízható, önálló munkavégzés
- Jó kommunikációs és szervezőkészség
- minimalis angol nyelvtudás
Munkaidő:
napi 8 óra (rugalmas beosztással)
Munkavégzés helye:
Siklós – irodai jelenlét szükséges
Amit kínálunk:
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus, fejlődő ügynökségnél
- Támogató csapat, változatos feladatok
- Lehetőség a pénzügyi és adminisztratív folyamatok fejlesztésében való aktív részvételre
Jelentkezés módja:
Küldd el fényképes önéletrajzod és egy rövid bemutatkozást a következő e-mail címre: